CTEK MXS 5.0
Doporučené nabídky (4)
CTEK MXS 5.0
Nejlevnější nabídky (56)
CTEK MXS 5.0
Popis produktu
Investujte do špičkové nabíječky, která se stala vítězem nezávislých testů a poskytne vaší baterii nejlepší péči. Plně automatizovaný model nabídne snadné používání, vysokou bezpečnost i flexibilitu, neboť je vhodná pro všechny typy olověných akumulátorů. Zvládne diagnostikovat stav baterie a maximalizovat její účinnost i životnost. V chladnějších měsících se může hodit zabudovaná kompenzace teploty. Všechny kroky nabíjení můžete přehledně sledovat na barevném displeji.
Jako v bavlnce

Parametry produktu
Recenze
CTEK MXS 5.0
- Používám jako udržovací nabíječku u nékolika vozidel. Ideální volba pro udržení akumulátorû v kondici.
, zakoupeno v Battery.cz
Doporučuje produkt
Jednoduchá obsluha, plní funkci.
, zakoupeno v Levne-Baterky.cz
Doporučuje produkt
, zakoupeno v nastartujes
Doporučuje produkt
zatím spokojenost
Parametry produktu
Ocenění
Popis produktu
Investujte do špičkové nabíječky, která se stala vítězem nezávislých testů a poskytne vaší baterii nejlepší péči. Plně automatizovaný model nabídne snadné používání, vysokou bezpečnost i flexibilitu, neboť je vhodná pro všechny typy olověných akumulátorů. Zvládne diagnostikovat stav baterie a maximalizovat její účinnost i životnost. V chladnějších měsících se může hodit zabudovaná kompenzace teploty. Všechny kroky nabíjení můžete přehledně sledovat na barevném displeji.
Jako v bavlnce

Vdechne baterii život

Univerzální pomocník

Dbá na bezpečnost

Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Výhodná sada 5 x nabíječka CTEK MXS 5.0 new + 1 x Bumper. Nová nabíječka MXS 5.0 new značky CTEK s LED displejem vyhrála test nabíječek AutoBild. Funkce AGM, kompenzace teploty, diagnóza stavu akumulátoru, fce desulfatace a speciální regenerace (Recond).
Nová nabíječka MXS 5.0 new značky CTEK s LED displejem vyhrála test nabíječek AutoBild. Funkce AGM dokonale maximalizuje účinnost a životnost většiny akumulátorů. Zabudovaná kompenzace teploty zajišťuje optimální nabíjení i v nejextrémnějších podmínkách.
Nabíječka MXS 5.0 new (vylepšená verze staršího modelu MXS 5.0) řeší širokou škálu problémů spojených s akumulátory a je dokonalou volbou pro uživatele s vysokými nároky. Mezi její funkce patří: diagnóza stavu akumulátoru (zda může přijímat a udržet nabití), funkce desulfatace a speciální regenerace (oživení a obnovení silně vybitých akumulátorů a těch se stratifikovaným elektrolytem).
Regenerační program RECOND
Nerovnoměrné rozvrstvení elektrolytu ničí baterie, které jsou často vybíjeny nebo jsou po delší dobu mimo provoz. Stratifikace elektrolytu znamená ztrátu veliké části kapacity a snížení životnosti. Tento program zajišťuje rovnoměrnost hustoty elektrolytu a CTEK jej doporučuje spustit alespoň jednou za rok pro optimální stav baterií.
Pozor: Nepouštějte program více než 1 x ročně, neboť u baterií gel nebo AGM může dojít k jejich poškození! Pouze u baterií s volným rozvrstvením elektrolytu můžete využít režim vícekrát. V Recond regeneraci je vždy nutné odpojit baterii od vozidla.
Hlavní výhody nabíječek CTEK
Bezpečnost (neohrožují uživatele, citlivou elektroniku ani baterii. Ochrana proti jiskření, přepólování a zkratu. Nepodporují vývoj třaskavých plynů a jsou schváleny pro venkovní používání.), jednoduchost (Snadné připojení a obsluha - mějte stálou kontrolu o průběhu nabíjení a sami si volte nabíjecí módy.), flexibilita a užitná hodnota (vhodné pro všechny typy olovných akumulátorů. Vyhlazením nabíjecího proudu a důmyslným nabíjecím profilem jsou schopné oživit hluboce vybité a částečně sulfatované akumulátory a prodloužit tak jejich životnost. Nabíjí dokonce i při poklesu napětí v síti až do 170 V.).
A to není všechno. Užijte si výhodu velmi malého zpětného proudu (tedy toho, který protéká připojenou nabíječkou, když je odpojena od napájení a vybíjí baterii.) a nízké zvlnění proudu (vysoké způsobuje zahřívání akumulátoru a urychluje stárnutí kladných elektrod. Také může rušit jiná zařízení připojená k akumulátoru. Nabíječky CTEK dodávají napětí a proud vysoké kvality s nízkým činitelem zvlnění.).
LED displej
Celý proces testování, nabíjení a údržby akumulátoru lze sledovat na jasném LED displeji. Tím ovšem neztrácí na kvalitě zabezpečení proti vodě, splňuje totiž IP65 stupeň zabezpečení. Na displeji přehledně vidíte průběh nabíjení a zvolený nabíjecí program. V balení se nachází dvě sady konektorů (kroko svorky a oka).
Vlastnosti:
Snadné připojení a obsluha s využitím dodávaného příslušenství jsou jednou z hlavních výhod nabíječek CTEK
Nabíječka MXS 5.0 je ideální pro dlouhodobou péči o baterie. Umožňuje i udržovací nabíjení
Poskytuje automatickou kompenzaci teploty pro výborný výkon olověných akumulátorů od 1,2 do 110 Ah
Má teplotní čidlo pro autobaterie a řídí ji mikroprocesor
V průběhu celého nabíjení kontroluje teplotu okolního prostředí a přizpůsobuje nabíjení pro dosažení nejlepšího výsledku
Kabely zapustil výrobce do přístroje tak, aby nedocházelo k jejich zpuchření
Nabíječka zajišťuje ochranu elektroinstalace vozidla při nabíjení, ochranu proti přepólování a proti jiskření i zkratu
Specifikace:
Značka: CTEK
Model: MXS 5.0
Typ: plně automatizovaná (8 kroků)
Kompatibilita:
Všechny typy 12V olověných akumulátorů
(s kapalným elektrolytem, bezúdržbové MF, Ca / Ca, AGM a GEL)
12V baterie s kapacitou: 1,2 - 110 Ah nebo 1,2 - 160 Ah
Izolace (stupeň ochrany krytu nabíječky): IP65 – odolný proti stříkající vodě
Nabíjení:
Proud: maximální 0,8 A / 5 A
Jmenovité střídavé napětí: 220 – 240 VAC, 50 – 60 Hz
Napětí: 14,4 V, 14,7 V, RECOND 15,8 V
Napětí akumulátoru: minimálně 2,0 V
Odběr proudu ze sítě: 0,65 A ef. (při plném nabíjecím proudu)
Kapacita akumulátoru: 1,2 – 110 Ah (při udržovacím dobíjení až 160 Ah)
Vybíjení zpětným proudem: 1 Ah / měsíc
Činitel zvlnění: < 4 %
Teplota prostředí: - 20 až + 50 °C (při vysokých okolních teplotách se automaticky snižuje výstupní výkon)
Dvě sady konektorů: kroko svorky a oka
Barva: stříbrná
Hmotnost: 0,6 kg
Rozměry (Š x V x H): 168 x 38 x 65 mm
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jejich 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
CTEK MXS 5.0
- - nabíjení podle nejnovějších vědeckých poznatků
- - mikroprocesor řídí nabíjení podle stavu baterie a také podle okolní teploty (čím teplejší prostředí, tím nižší napětí se používá k nabíjení, aby se kapacita baterie nesnižovala nesprávným nabíjením,
- - přesná indikace fáze nabíjení baterie,
- - pokud dojde k přerušení nabíjení, následné připojení nabíječky zjistí stav baterie a během několika sekund přepne na poslední použitou fázi nabíjení a dokončí nabíjení,
- - nepoškozuje akumulátor přebíjením, tj. nabíječka může být na akumulátoru zapnutá i měsíc,
- - vysoce kvalitní provedení, znatelně lepší než většina levné čínské elektroniky,
- - nabíjí baterie AGM (baterie pro vozy se start-stop systémem) - většina nabíječek pro vozy AGM baterie nedokáže plně nabít a tím snižuje jejich životnost,
- - umí nabíjet i baterie pod kritickým napětím 10,5 V - jiné nabíječky pak hlásí chybu baterie, ale tato to zkouší v 1. fázi a pak testuje, zda je baterie mrtvá nebo byl pokus úspěšný.
- - dražší než většina konkurentů s mikroprocesorem, ale má nejpropracovanější nabíjecí program.
- - V návodu není přesně popsán způsob nabíjení v jednotlivých fázích. Takže LED kontrolky pro jednotlivé fáze mohou být jen jakýmsi blábolem.
- Plně automatické nabíjení
- Záruka 5 let
- Podle LED diod vidím, co to dělá
- Nabíjí baterii namontovanou přímo v autě
- Program RECOND / Nepoužil jsem ho, ale lidé si ho chválí...
- Nabíjí pouze 12V baterie
- Vyšší cena
- Krátký napájecí kabel
- Kvalita nabíjení řízená mikroprocesorem
- Pěkný design, kvalitní zpracování
- Malý, lehký , výkonný
- Vyšší cena, která je přiměřená
- kompaktní velikost
- všechny myslitelné funkce - dokonce i režim recond!
- plně automatické přepínání
- lze připevnit na ucho zámku kapoty pomocí háčku - pravděpodobně nejlepší možné místo pro umístění při nabíjení
- kapsa na obal/úložný prostor
- za to, co nabíječka umí, je to velmi dobrá cena
- Nenašel jsem žádné
- Pěkný design
- Funguje perfektně
- Vestavěný teplotní senzor
- Relativně pevný napájecí kabel
- Špičková
- Cena. Ale odpovídá kvalitě
- Tvrdý přívodní kabel
- Krátký výstupní kabel
- Jednoduché ovládání
- Malé
- Stačí jedna nabíječka na motorku i auto
- Dobrý poměr cena/výkon
- Chybí manuál v češtině
- Záruka 5 ramen
- Údajně skvělé podle recenzí
- Oživil i mou starou svítilnu
- V balení i svorky nás ještě připevní na moto
- Vyšší cena
- Nabíjecí cyklus řízený mikroprocesorem.
- Obnovení kapacity baterie.
- Záruka 5 let poskytovaná výrobcem.
- Mírné zahřívání při vysokém nabíjecím proudu, je třeba dbát na to, aby vzniklé teplo nemělo kam unikat, jinak hrozí poškození plastového krytu.
- Plně automatická nabíječka olověných akumulátorů s režimem údržby.
- Výhodou je, že může být připojena nepřetržitě a udržuje baterii v nabitém stavu.
- Součástí je generátor impulsů k odstranění krystalického PbSO4.
- Má režim "recond", ve kterém vloží do sekvence část se zvýšeným svorkovým napětím až nad rozkladné napětí vody a promíchá elektrolyt bubláním, čímž odstraní rozvrstvení (kyselina sírová se drží na dně nádoby, protože je hustší), čímž se sníží vnitřní odpor akumulátoru a zvýší výkon. Doporučuji ji používat zřídka (i výrobce doporučuje 1x ročně), protože při vyšším svorkovém napětí probíhá i vedlejší reakce koroze kladné elektrody.
- Obsahuje automatickou kompenzaci vlivu teploty, při nízkých teplotách nabíjí na vyšší svorkové napětí.
- Součástí balení jsou smyčkové kabely pro připojení v blízkosti baterie a také vodotěsný konektor pro snadné připojení nabíječky k vozidlu.
- Řízení je plně automatické se všemi nevýhodami, které s tím souvisejí. Ovládá se jediným tlačítkem a při změně režimu nebo odpojení od sítě pokračuje od začátku sekvence. Není možné přeskočit části sekvence, s výjimkou části se zvýšeným napětím (režim recond).
Tento výrobek jsem si vybral kvůli neúspěšnému pokusu o nabíjení baterie AGM pomocí jiné, levnější mikroprocesorové nabíječky. Ta tvrdila, že baterie je nabitá. Pouze tato nabíječka dokázala doplnit náboj z cca. 85 % na 100 %. Pro ostatní, běžné startovací Pb akumulátory (např. Bosch silver, Bosch blue) stačí levnější mikroprocesorové nabíječky. Pokud máte v autě funkci start-stop, máte pravděpodobně baterii AGM a pro tu doporučuji pouze tuto nabíječku.
Vůz stál tři týdny a baterie se zcela vybila. Do práce jezdím jen 5 km. Nabíjel jsem 24 hod. 100AHh baterii koupenou 2/2018 a baterie se nabila, oživila /funkce rekuperace/ na 100%. Je to skvělá nabíječka. A moje nejlepší baterie YASA
Velmi jednoduché ovládání a plně automatické přepínání. V některých recenzích se píše o poněkud chatrném tlačítku "mode", ale mně se zdá v pořádku. Vše funguje, jak má. Zatím jsem nabíjel 2 baterky po zimě a tak nevidím dovnitř, ale věřím, že byly nabité jak měly. Pokud tato nabíječka dokáže ušetřit baterii za 200€, tak není o čem přemýšlet. S tím jak fungují baterie a alternátory v nových autech je taková nabíječka nutností.
Nabíječka splnila všechna očekávání. Koupil jsem ji na základě pozitivních recenzí. Věřím, že bude dlouho sloužit
, zakoupeno v Alza.cz
Doporučuje produkt
Výstupní kabel s krokodýlky mohl být v rozdvojení fixován, aby se kabely obou pólů od sebe neodtrhovaly až ke konektoru.
, zakoupeno v Battery Import
Doporučuje produkt
Nabíječka mi byla doporučena, jelikož těmto věcem vůbec nerozumím. Jsem s ní zatím velmi spokojená, má jednoduché ovládání. Při špatném zapojení se rozsvítí červená kontrolka, takže pro poplety jako já skvělá. Výhodou je, že s ní mohu nabíjet jak skútr tak i auto. Je docela malá, přenosná a má i ochranný obal. Za mě skvělá.
Doufejme, že to bude stát za to A vybral jsem dobře. Podle záruky Předchozí levná nabíječka mi odešla přesně po 2 letech
Rozhodl jsem se koupit tuto nabíječku na základě pozitivních recenzí. Akumulátor Bosch S4 74 Ah, bez problémů nabitý z 9,5 V za 9 hodin. Těžším oříškem byla baterie Bosch S4 44 Ah, která ležela několik měsíců vybitá, před nabíjením na 3,3 V trvalo nabíjení asi 20 hodin. Po 10 hodinách nabíjení skončil na 12,9 V. Několik startů (Škoda Felicia) baterka zvládla. Vyšší cena odpovídá hodnotě výrobku.
Doporučuji ji pro každodenní použití i pro trvalé připojení k bateriím vozidel, která nejsou často používána.


























