Compass 07156 6V/12V 2/10/55A
Doporučené nabídky (4)
Compass 07156 6V/12V 2/10/55A
Nejlevnější nabídky (42)
Compass 07156 6V/12V 2/10/55A
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
Compass 07156 6V/12V 2/10/55A
, zakoupeno v HITYshop.cz
Doporučuje produkt
ok-zbozi
, zakoupeno v Smartelektro.cz
Doporučuje produkt
jednou vyzkoušeno
, zakoupeno v Autodíly PEMA
Doporučuje produkt
Splňuje očekávání.
Parametry produktu
Popis produktu
Nabíječka akumulátorů 6/12V 10A s napájením 230V a s funkcí přímého startování vozu. Funkce STARTER 55 Amp umožňuje nastartovat vozidlo s vybitou baterií tak, jako kdy bylo startováno pomocí startovacích kabelů z jiného vozidla. Nabíječka akumulátoru umožňuje nabíjet rychle nebo pomalu (velmi šetrně) autobaterie 12V i 6V a je vhodná pro kapacitu baterie až 100 Ah. Je určena k nabíjení olověných akumulátorů. technická data: pro akumulátory: 6/12 V 6 - 100 Ah jmenovitý vstup: 230 V~ 50 Hz příkon: max 200 W jmenovitý výstup: režim 12V/10A: 12 V =; 10 A (eff.) / 5,6 A (aritm.) režim 12V/2A: 12 V =; 3,5 A (eff.) / 2 A (aritm.) režim 6V/2A: 6 V =; 2,5 A (eff.) / 2 A (aritm.) režim 55A: 12 V =; 55 A typ nabíjení automatické pro akumulátory: olověné (Pb) akumulátory (Lead-acid Battery) provozní teplota: -5 °C ~ + 40 °C délka napájecího kabelu 180 cm
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jejich 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
Compass 07156 6V/12V 2/10/55A
- cena
- startovací funkce
- užitečné režimy
- ampérmetr nabíjecího proudu
- vcelku robustní konstrukce
- pokud jsem stačil první den vyzkoušet, dělá co má, pouze u startování 55A jsem jen vyzkoušel že se neděje nic špatného (kromě příšerných vibrací a očekávané jiskry při připojení aku.)
- překvapila mne chybějící pojistka (nejsem si jist, zda je to není spíše mínus, ale u mnoha nabíječek které jsem kdy použil bylo shánění trubičkové pojistky namísto nabíjení nestartujícího auta frustrující záležitostí..)
- Chybějící popis funkce - strohé "pro Pb aku" nedává kupujícímu najevo, zda se hodí např. i pro gelové PB akumulátory? Žádná zmínka o typu regulace nabíječky - pojem "automatické" je směšný. Má to elektronickou pojistku proti přetížení, přehřátí? Toto nekompenzuje ani žádný prodejce, specifikace jsou všude naprosto nedostatečné. Kupujete black-box, nebo-li zajíce v pytli. Ale za tu cenu, co od číňanů chtít...
- Prapodivné ovládání: vypínač "0-I" je ve skutečnosti přepínač režimu a návod praví, že zapnutí nabíjení se provede připojením do zásuvky, kdežto startování připojením zapnutého přístroje k akumulátoru(!), obojí ve mne vzbuzuje nedůvěru.
- Alibistický pokyn v návodu k odpojení a vyjmutí baterie z auta je k naštvání.
- Žádná indikace proudu ve startovacím režimu - ani měřák ani LED. Ani to není nijak vysvětleno. Jak dlouho se smí v tomto režimu nabíječka provozovat?
- Silné vibrace ve startovacím režimu - není o tom zmínka v návodu, člověk si není jist zda je to vpořádku.
- nic
- hlučnost
- vibrace
- odpojování baterie z auta - dnešní auta to dost nesnášejí
- Funkce start při slabé baterii
- Možnost volby mezi rychlým a pomalým nabíjením
- Neukazuje stav nabití akumulátoru
- Vyšší cena
- jemné nabíjení
- rychlonabíjení
- 55 ampér silný startovací proud
- Krásné zpracování
- rozumná cena za nabíječku se startérem - vynikající do stávajících mrazů
- mohly by být o trošičku delší kabely od nabíječky k baterii, aby se pohodlněji vlezlo do auta, když nabíjíte někde venku přes noc
- možnost startování
- nic
- nemám ještě moc vyzkoušeno
- čekal jsem , že přímý start bude lepší , jinak dobré .
- podle specifikace - a funguje jak je psáno
- Škoda, že s ní nelze nabíjet i gelové akumulátory
, zakoupeno v 4ALLshop
Zdá se že k nabíjení docela dobrý, jak je to se startováním, to se ukáže až to příjde v zimě...
Tento typ jsem si vybral namísto nenadále vyhořelé spínané elektronické 9A nabíječky CARSPA. (Marketing o ní praví: "Špičková inteligentní nabíječka", ale recenze až příliš často zmiňují poruchy - aha, takže nejen já...) Říkal jsem si, že koupím něco robustnějšího, jednoduššího, s ampérmetrem, i když to bude ve srovnání s tou elektronickou poněkud velký a těžký krám.
Po vybalení a přečtení návodu jsem pojal podezření, že to bude opravdu jen krám (viz mínusy výše).
No, uvidíme, zatím dobrý.
Doufám, že vydrží déle než je záruční doba..
Ještě dodatek o den později...
Chtěl bych se podělit o svou vlastní chybu, před níž mne nevaroval návod ani žádné info prodejců. Přišla mne dost draho. Zničený akumulátor.
Jak jsem psal: "...pouze u startování 55A jsem jen vyzkoušel že se neděje nic špatného...", to jsem ještě netušil, že to akumulátor nevydrží. Ráno jsem nenastartoval. Voltmetr ukázal na svorkách 4,5V, zjevně je proražený. Jednalo se o Vartu 80Ah. Při pohledu na směšně tenké přívodní kabely, určitě neschopné přenést celých inzerovaných 55A se mi jevilo neuvěřitelné, že by to za pár vteřin nabíječka dokázala. Automechanik mi ale potvrdil, že jsem udělal hloupost, že takové levné startovací nabíječky nemají elektroniku, která hlídá např. svorkové napětí a rve to tam bez ohledu na stav baterií. Takže použití takové startovačky je třeba omezit JEN NA HLUBOCE VYBITOU BATERII. I tak prý je to poměrně riskantní, zejména při startování v mraze, kdy aku se jeví vybitější.. Bezpečné startovací přístroje, jejichž vlastnosti by byly srovnatelné s paralelně připojenou baterií jako při běžném použití startovacích kabelů jsou prý mnohonásobně dražší...
Takže si jedu koupit novou baterii, a ani nevím, jestli ta startovačka je v pořádku.
Tak je to jen krám, nebo není? Zatím nevím. Jen vím, že by si zasloužil daleko podrobnější poučení v návodě.
, zakoupeno v autodoplňky FRO
Nedoporučuje produkt
užitné vlastnosti z webu
nedobré - hlučný a vibruje, nedůvěryhodný
nelze používat - nelze ho nechat samostatně v garáži nabíjet (zvuky a vibrace)
nebudu ho používat
ne
ne - nekvalitní vnitřek přístroje
ano
Předejte hlavnímu obchodníkovi!!!!
, zakoupeno v Autodoplňky-obchod.cz
Doporučuje produkt
, zakoupeno v Torriacars
Doporučuje produkt
Ještě jsem nepoužil START NA 55 Amper, BOJÍM SE ŽE SHOŘÍ KABELY PLUSOVÝ A MÍNUSOVÝ, KTERÉ PODLE MNE NEVYDRŽÍ 55 AMPÉR STARTY !!!
MAJÍ MALÝ PRŮMĚR VODIČŮ, NEPOUŽÍVEJTE KDE JE BENZÍN A HOŘLAVINY, MŮŽE TO FAKT HOŘET, VŽDY VŠE POŘÁDNĚ ZKONTROLUJTE.
, zakoupeno v Autodoplňky-obchod.cz
Doporučuje produkt
velmi rozumná cena, za to co umí, vhodná pro všechny motoristy,
umí nabíjet rychle (10A) nebo pomaleji (2A) (a umí i 6V pro motorky), ale hlavně umí pomoci nastartovat (55A) auto s vybitou baterií,
rozhodně je toto lepší řešení než ty krásné malé elektronické nabíječky, které vám ale v -10°C u totálně vybité baterie (stačí týden stát venku na mrazu) prostě nepomohou odjet...
, zakoupeno v Autodoplňky-obchod.cz
Doporučuje produkt
Vřele doporučuji
, zakoupeno v tipa.eu
Doporučuje produkt
, zakoupeno v ROMMAR s.r.o.
Doporučuje produkt
Vybíral jsem podle parametrů a vlastností, které jsem potřeboval. Funguje podle popisu, to jsem potřeboval, takže plní to, co jsem očekával. Pozná i špatnou baterii a ohlásí to, diodou dá najevo i nabití baterie.
Má svoje chlazení, po zapnutí je slyšet slabý šum ventilátorku.
, zakoupeno v 4ALLshop
Doporučuje produkt
Ještě jsem bohudík nemusel využít.Baterie drží.Jen zatím nevím,jakou mám u auta Toyota Corolla baterii. Doufám, že správnou pro tuto nabíječku což jsem se dozvěděl až doma po nákupu.
, zakoupeno v Autodoplňky-obchod.cz
Doporučuje produkt

























